Open your heart! 用最近的距離 感受它
世界很擁擠 生命很忙亂 只有音樂 很自由
用耳朵閱讀 靠生活成長 用靈魂創作 音樂即是信仰


When the moon falls in your eyes

I know the sun has set

And the fire still burns with in me

Since the day we met

I know my heaven would be so complete

You can make it real

I won't let this chance go by

I can see, I can feel you, feel you, feel you


Oceans apart, the rivers run deep

We still live out love

It doesn't matter how many layers

Of clouds float above

We found each other in the roughest of weathers

Went through every season together

Still wishing the days were shorter

Writing tons and tons of love letters

Love letters, love letters


Oh, my love's in the air

It's everywhere

Everyone can see and everyone can feel

That my love's in the air

It doesn't matter where


Everyone agrees

Love is all we need




【中譯:】


當月亮降臨在你的雙眸 

我知道太陽已經落下 

然而心中的火還是不繼地燃燒

從相遇的那天起 

我就知道我將找到我的天堂 

只有你能讓它成真

我不會輕易的放掉這個機會 

我能預見 我能感覺到你 感覺到你 感覺到你


江洋分隔 流水奔逝 

我們依然在愛中渡過 

不管天空飄過多少雲兒

再艱難的環境我們仍能找到彼此 

一同經歷過每一個季節

還是期盼日子能快過去 

寫了一封又一封的情書 

情書 情書


噢 我的愛如此的不確定 

四處茫然 

每個人都看得到也感受到

我的愛是如此的不確定 

我已經不在乎是何處


每個人都同意 

我們需要的就是愛

=============================



這禮拜回家,把這張忘了還給某同學的CD再度翻了出來,

不過不是為了還他,只是突然想再聽聽...

這首不曾被遺忘的曲子...

順子的「April,5 1969」,也就是英文版的『寫一首歌』。


距離最後摸到它的時間,轉眼間已經過了四年,

但是因為「我要輕輕為你唱首歌」的出現,

又讓我想起了記憶中還有這首好歌~


在此,分享給各位,希望大家會喜歡~ ^___^


《《 如果覺得好聽,請支持正版!^~^ 》》
arrow
arrow
    全站熱搜

    Today 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()